محل تبلیغات شما سرور ایران

  1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، لازم است که ثبت نام کنید.

استراتژی های صفحه فرود در طراحی سایت

شروع موضوع توسط sh369 ‏7/1/17 در انجمن نرم افزار

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/16
    ارسال ها:
    15
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    همیشه اولین دیدار و برداشت خیلی مهم است، مخصوصا اینکه این بازدید و برداشت از یک صفحه وبسایت باشد.نکات زیادی درطراحی وب سایتوجود دارد که باید رعایت گردد که یکی از این نکات،طراحی صفحه فرودیا همان landing page می باشد. هرسالهاستراتژی های مختلفیبرای طراحی انواع صفحات فرود درطراحی وب سایتمعرفی می گردد و شما باید با آخرین تکنولوژی های به کارگرفته شده در این نوع صفحه ها به روز باشید.در این مقالهفقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.، قصد داریم در خصوص استراتژی های طراحی صفحه فرود در سال 2016 صحبت کنیم.با سروش پرداز باشید...در شکل زیر، گراف و نمودار گوگل به وضوح نشان می دهد که توجه به صفحات فرود در طراحی وبسایت از سال 2009 افزایش داشته است.
    افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنند در حقیقت ارزش یک صفحه فرود منحصر به فرد را می دانند. اگر صفحه فرود شما به خوبی طراحی شده باشد، میتواند بازدید کننده را به یک مشتری واقعی تبدیل کند.با توجه به رقابت های شدید و روزافزون امروزه بین وبسایت های مختلف، طراحی صفحه فرود خیلی مهم است زیرا علاوه بر جذب توجه مخاطب، میتواند باعث افزایش رتبه وبسایت شما گردد. یکی از مهمترین کارهایی که در صفحه فرود انجام میدهند، ارائه تخفیفات ویژه مانند کوپن و یا جمع آوری اطلاعات مانند ایمیل یا شماره تماس می باشد اما باید به گونه ای طراحی شود که اگر کاربری تمایل نداشت به راحتی بتواند به صفحه اصلی وبسایت شما برود.البته از قبل شما باید با استراتژیهایفقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.آشنایی کامل داشته باشید.در ادامه ما نه استراتژی دیگری را که در طراحی صفحه فرود در سال 2016 می توانید استفاده کنید را معرفی میکنیم:
    1- استفاده از ویدئو با پخش خودکار

    در این روش ویدئو یا عکس به عنوان عکس پشت زمینه قرار میگیرد.این روش به طور گسترده در بسیاری از کسب وکارهای اینترنتی استفاده می گردد. تولید یک فیلم خوب به عنوان صفحه فرود به راحتی میتواند با چشم کاربر ارتباط کلامی برقرار کند و او را سرگرم و علاقه مند به بازدید وبسایت شما نماید.بیشتر افراد در بازاریابی اینترنتی از این تکنیک درطراحی وب سایتبرای جذب مخاطب به وبسایت خود و تمایل آنها به خرید از محصولاتشان استفاده می کنند.اگر بتوانید ویدئو خیلی خوبی تولید کنید، شانس اینکه کاربر دکمه بازگشت یا بستن صفحه را کلیک نماید کاهش داده اید.البته در فیلم فقط نباید به معرفی محصولات بپردازید.معرفی محصولات باید بخشی از محتوای تولیدی باشد.
    2- استفاده از پیمایش با حرکت سه بعدی

    پیمایش سه بعدی یکی از بزرگترین و بهترین روشهای طراحی تا الان بوده است.در حقیقت به کاربر یک حس اثر سه بعدی زمانی که صفحه را پایین می آورد، القا می نماید. زمانی که ما میخواهیم سرعت نمایش محتوا با اسکرول که پایین می آید، تغییر میکند از این تکنیک استفاده میکنیم که یک حس عمیق واثربخش را برروی کاربر ایجاد می کند.اگر به درستی این تکنیک اجرا شود، علاوه بر ارتباط کلامی بهتر وسرگرم کردن کاربر، به کاربر کمک می کند که پیام شما را قدم به قدم بررسی کند.
    3- تصاویر برای برندینگ

    همیشه درطراحی وب سایتبیان می شود که از صفحات با طرح های ساده استفاده گردد که این مساله در طراحی صفحه فرود نیز صادق است.صفحه فرود شما نباید شلوغ باشد.به جای استفاده از عکس ها و تصاویر شلوغ، بهتر است که از تصاویر ساده و شبیه اینفوگرافیک که در خصوص محصول یا خدمات شما توضیحاتی به مخاطبان ارائه دهد.با ارائه یک طرح تصویر خاص در صفحه فرود، یک تفاوت ویژه از برند خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان القا خواهید کرد.
    4- بدون نوار پیمایش

    به کار گیری صرفا یک نوار پیمایش در وبسایت، هیچ گونه حسی را به کاربر القا نمی کند و در واقع اصلا شاید از آن استفاده نکند و نتواند مطلب خود را به راحتی در آن استفاده نماید اما با حذف نوار پیمایش یا به کارگیری یک متد مختلف از نوار پیمایش در طراحی صفحه ورود به راحتی میتوانید کاربر را ترغیب نمایید که بیشتر در صفحه شما بماند.البته باید در نظر داشته باشید که نوارپیمایش مساله خیلی مهم و ضروری است خصوصا زمانی که کاربر برای اولین بار وارد وبسایت شما می گردد.پس بهتر است از قبل تکنیک های طراحی صفحه اول را بدانید.فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
    در حقیقت افراد بیشتر بروی اطلاعاتی که شما از طریق این نوارهای پیمایش ارائه میدهید، تمرکز میکنند تا شکل و شمایل آنها.این تکنیک دقیقا همان چیزی است سایت Quincy Réquin برای صفحه فرود خود استفاده کرد.هر لینک شما را به صفحه مورد نظر هدایت میکند. در حقیقت این سایت با طراحی لوگوی خاص میتواند توجه کاربر را از طریق ارتباط چشمی جلب نماید.
    5- ساده سازی صفحه وب و صفحه فرود

    در حقیقت ساده سازی درطراحی وب سایت، کلید موفقیت می باشد.برای ساده سازی تکنیک های مختلفی وجود دارد.همانطور که قبلا بیان شد، ساده سازی ارتباط بهتری با بقیه برقرار میکند و به کاربر اجازه میدهد که بهتر با محتوای وبسایت شما ارتباط بر قرار کند.
    6- تقسیم صفحه نمایش

    اغلب هر وبسایت چندین نوع مخاطب دارد.یکی از بهترین تکنیک، تقسیم صفحه نمایش برای مخاطبان مختلف است برای مثال در وبسایت زیر، صفحه نمایش به دو قسمت برای بازاریابان و بلاگنویس ها طراحی شده است.اینطوری کاربر سریعتر به هدف و منظور خود میرسد.البته باید در نظر داشته باشید که تعداد این انتخاب ها زیاد نباشد و اصولا برای هر وبسایت این مساله جوابگو نمی باشد.در واقع شما توانسته اید دسته بندی وب سایت خود را به روشی دیگر بیان کنید.
    7- ایجاد حس اطمینان بین کاربران

    ایجاد حس اعتماد به کاربران خیلی مهم می باشد.کاربران زمانی خرید میکنند که بتوانند به سایت و خدمات شما اعتماد می کنند.در طراحی صفحات فرود قبلا شما کاربران را به یک صفحه مشخص هدایت میکردید یا اطلاعاتی از کاربران دریافت میکردید اما در طراحی جدید، بهتر است سعی کنید با استفاده از نمادهای اطمینان که موفق شده اید برای سایت خود دریافت کنید، اول حس اعتماد را القا کنید بعد با تکنیک های دیگر آنها را هدایت به صفحه محصولات نمایید.
    8- استفاده از منوی همبرگر

    اشتباه نکنید، بحث ما الانفقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.رسپانسیو نیست بلکه بیشتر طراحان وب از این خاصیت برای ارائه دادن اطلاعات به کاربران در صفحات فرود استفاده میکنند اما مشکلی که وجود دارد هیچگونه اطلاعات مفید و سودمندی به کاربران ارائه نمی شود.بهتر است قبل از اجرای اصلی آن، از وجود اطلاعات دقیق و جامع آن مطلع شوید.
    9- انتخاب کردن موضوع توسط کاربر
    شما با استفاده از این تکنیک، میتوانید به کاربران این امتیاز را بدهید تا امکانات و خدماتی را که نیاز ندارد، حذف نمایند و در واقع خدمات و محصولات مورد نیاز خود را ببینند و به بقیه موارد هیچ کاری نداشته باشند.با این تکنیک شما کاربر را راحتتر میتوانید هدایت کنید و در واقع کاربر بهتر ترغیب به خرید و بازدید از وبسایت شما میگردد.در آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که لازم نیست همه نکات بالا را در یک صفحه فرود به کار ببرید.به کار بردن این نکات یک استراتژی بازاریابی قوی نیاز دارد تا شما بهتر متوجه گردید که کدام مورد برروی کسب وکار شما اهمیت دارد.
     
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏7/1/17
    ارسال ها:
    19
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد